Wednesday 17 August 2011

raya :)

Hari Raya just around the corner... tinggal beberapa hari jer lagi.. tak sabarkan nak sambut hari raya.. mcm biase mak aku mesti buat kuih raye dekat expo sungai besar... hahahahaha... and mesti beli dekat gerai kawan abah.. murah murah kot.. murah sebab aku ada jugak kot... hahahah gedik kan !!!  bulan puase kali neh 1st day puase adik aku da pasang pelita... balek jer kampung rumah da terang benderang dengan cahaye pelita.. best tao... rugi korang yang duduk at bandar tuuu.   hehe. hmmm tahun neh raye ada sesuatu yang kurang. nenek da tade.. dan tade sape yang tua dekat rumah tuu melainkan abah sebagai anak sulung, tapi alhamdulillah semua adik beradik abah raye dekat rumah arwah atok n rumah abah..  tapi tape, arwah akan ada disisi kite raya nanti kan.. :) okayy raye tahun neh mak ta tukar cat rumah, sume same mcm raye tahun lepas. 
ini die pic raye tahun lepas... adik aku yang pakai baju colour coklat, yang dua orang tuu sepupu aku..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
sayang kamu semua... muaaahhhhhxx :*

No comments:

Post a Comment